«

»

Mar 10

Brezilya Nakışlı Servis Takımı


Yemek servis takımı

Takımı krem rengi fay kumaşdan tercih ettik 4.30 metre
ÖLÇÜLER
MASA ÖRTÜSÜ 160*220
RUNNER210*60
PEÇETE50*50
RUNNERDE 7 cm içe kıvırdık ve astarlı çalıştık.
Masa ve peçetelerde 5 cm köşe çevirip içe kıvırıp gizli dikiş ile diktik.

1 yorum

  1. hulela

    sağol jojo06a5
    Yazan:<> hulela
    canım benim çok teşekkür ederim
    sen küçük yaşda anneni kaybetmişsin evet bu çok daha acı içten yorumun bana moral verdi bu yaşda bile anne acısı çok zor geliyor hayatdaki en büyük değerlerden biridir anne o yüzden yokluğuna alışmak çok zor gerideki diğer değerlere sarılarak acımı dindirmeye çalışıyorum ama birde sizin desteklerinizle….

    canım benim jojo06a5
    Yazan:<> jojo06a5
    http://www.jojo06a5.blogcu.com canım basın sagolsun rabbım sana omur versın allahın sevgılı kulu ımıskı allahım yanına almıs sevdıklerını yanına alır acını anlıyorum ben 12 yasında annemı kaybettım bılırım ne kadar zor oldugu allahın verdıgı derdı kederı yıne allah dındırıyor kuran okumak senı rahatladırda sıgınacak yerımız yıne rabbımızdır sana sabırlar dılerım canımın canı kendı annem gıbı uzuldum sen benım ılk goz agrımsın kendıne ıyı bak elımden keske daha fazlası gelse kalbım senınle canım http://www.jojo06a5.blogcu.com

    sevgili neriman
    Yazan:<> hulela
    teşekkürler ölçüleri aynen veriyorum
    MASA ÖRTÜSÜ 160*220
    RUNNER 210*60
    PEÇETE50*50
    fay kumaş yarı sentetik ve parlak bir kumaş kumaşçılara sorarsan verirler ama alpaka kumaş ilede yapılabilir piyasada satılan dertsiz kumaşlarlada dikilebilir ben oğlumun çeyizi için gümüş rengi düz dertsiz kumaş ve gümüş desenli dertsiz kumaş ile bu takımı dikip hazır süsleme ile tamamlayacağım
    hatta piti kareli ekoseli çiçek desenli kumaşlarlada dkilebilir alt örtüyü içindeki bir renkden seçebilirsiniz kolay gelsin sağlıcakla kalınız

    elinize sağlık
    Yazan:<>
    runner ve takım çok güzel. fay kumaşı ne demek? peçete, runner ve örtünün ölçüleri nedir acaba? gerçi nakış bilmiyorum :( ama nasıl olsa başka türlü de süslenebilir. çok emek vermişsiniz, herkes bilse bile yapamaz bunu! neriman

    Yazan:<>
    merhabalar yaptığınız çalışma mükemmel olmuş ellerinize sağlık
    Bağlantı Sil

    biraz dinlen nurtenciğim
    Yazan:<> hulela
    ooo benim güzel arkadaşım tatilini yapmışda eve dönüp tatil sonrası karmaşa durumlarını yaşıyor sideye bende yıllar önce gitmişdim güzeldir side tatil sonrası o kadar işe girmeseydin keşke şöyle tatil rehavetini yaşasaydın ama ben hiç kimsede tatil sonrası dinlenme göremiyorum gerçi önceside bi hazırlık bi yorgunluk bi telaş velhasıl tatil yorucu ama ne varki senin gibi çalışanlar için ve çocuklar için gerekli bedenler yorulsada ruhun dinlenebileceği atmosfer şart temizliğe kadın almak konusunda hem fikiriz bende temizliğe başladıysam elime ayağıma dolaşacak kimse olmamalıki yaptığım işden haz alabileyim hem ne demişler işleyen demir pas tutmaz:)))yeni paylaşımlarını bekliyorum canım servis takımını beğenmene sevindim kurdela nakışı ne yazıkki bozulabilen bir nakış olmasına rağmen brezilya nakışı yıkamayada ütüyede gelen çok kullanışlı ve çok uzun ömürlü ve iç açıcı bir nakış bu yüzden servis takımında tercih edilen bir çalışma kumaşıda leke tutmayan fay kumaş onuda hemen belirteyim tv konusuna gelince benimde bu sıralar pek izlediğim bir şey yok zira kumanda hakimiyetini elime geçiremediğimden böyle bir lüksüm yok :) )))))malum eşim nerede korku filmi nerede alengirli bir film varsa orda siyasi programlar maçlarda cabası benim sevmediğim ne varsa onları izliyor gerçi zamanım da yok tv izlemeyede annem rahatsızlanmadan önceleri birlikde dizilerimiz vardı anne kız ne kadar mesut izlerdik ama o günlerde artık gerilerde kaldı ama esrayı izlemek gerçekden keyifli eşiminde izlediği bir program olunca şöyle bi ucundan kaçamak izliyorum yemek yarışmasıda her kanalı istila edince ne yazıkki soğuyup sıkılan izleyicilerden oldum benim ilgi alanıma giren hobi programaları bile çoğunlukla yavan geldiği için onlarıda izlemez oldum
    uzun yorumuna cevap yazmakda okumak kadar keyifli oldu işlerin kolay gelsin canım sağlıcakla kal nice güzel tatillerinin devamını dilerim:)

    nurten(beğendilisi hani:))
    Yazan:<>
    Canımcım merhaba. Okul kapanır kapanmaz Side’ye kaçtık. Eltimlerle birlikte tatil yaptık. Çocuklar pek memnun oldular. Üç oğlan birer laptop aldılar. Otel odasında ağ kurup oyun oynadılar. Öyle ki sınavdı stresti, birbirlerini özlemişler, ilk 2 gün deniz havuz ve yemek dışında sürekli odada oyun oynadılar, animasyonları izlemediler, yanımıza bile gelmediler:) Eşim de kendi laptobunu almıştı, briç izlemek için ama kardeşiyle föylerini ellerine alıp gölgede briç çalıştılar. Dolayısıyla ben de blogcuları gezmek için bulunmaz bir fırsat yakaladım. Ama o da ne? Bağlantı kısıtlı, sayfa açılıyor, resimler açılmıyor:(( İşte böyle. 2 gün önce hanım gibi tatil yaptım. Bugün de kadın gibi temizlik:(( Hem de öyle böyle değil. Süre kısıtlı, iş çok olunca bayağı yoruldum. Bitmedi de. 1 orta, 2 küçük, 1 yolluk halı yıkadım. 4 büyük pencere sildim. Bunların perdelerini söktüm, yıkadım, taktım. Tatilden getirdiğimiz kirleri yıkadım. İş bitmediği gibi, kuruyanlar bile yerlerine kalkmadı. Sanırım öyyylece bırakıp yarın da anneme yardıma gideceğim. Ya bir kadına tahammül edeceğim ya da artık mızıklamayacağım karar verdim:)) Temizliğe kadın almak, o temizliği bizzat yapmaktan daha az stresli ve daha az yorucu geliyor bana nedense. O zaman mızmızlanma değil mi? Neyse. Pazartesi hastaneme gitsem de bir dinlensem diyorum:))Bu arada birkaç iş var göstermek istediğim de henüz resimleyemedim. Senin masa örtülerin de pek şık hani. Leke olursa çıkacak mı acaba? Bir de Brezilya nakışı veya kurdele işi, yıkandıkları zaman nasıl oluyorlar hiç denedin mi? Bazan güzel şeyler görüyorum. İçimden bir ses “al, al, al” diyor ama yıkanınca bozulur mu meselesi yüzünden alamıyorum. Dilerim emekleriniz boşa gitmez. Şimdi sıra yemek yarışmasına katılmaya geldi:))Gerçi hala bu yarışma devam ediyor mu bilmiyorum. Ben Kıbrıslılardan sonra bıraktım izlemeyi. Şimdi akşam eve gelince Esra kimi evlendiriyor programına takılıyorum. Oğlum kızıyor. Geçenlerde eşimin sayılı evde kaldığı günlerden birinde (kesin ya resmi tatilmiştir ya da bayram tatili falanmıştır), Esra’nın saati geldi. Normalde 1-2 dizim var izlediğim: Avrupa Yakası, Elveda Rumeli, denk gelirse Yaprak Dökümü. NTV, CNN haricinde haber, TRT4 dışında müzik de dinlemem. Ama bu Esra kızın programı beni eğlendiriyor. E koca kırk yılda bir evde, adam cool, kültürlü, Esra izler mi? İzlemez. Bana programını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim dedirtmemek de lazım. Kendime mutfakta iş icat ettim:)) Gidip program süresince mutfakta birşeyler yaptım, reklam arası içerigirdim:) Haa konunun başını unuttum. Nerden nereye gelmişim. Neyse. Bu saatte bu yorgunlukla normaldir. Sana toptan selam, sevgi ve muhabbetlerimi gönderiyorum.

    akasyakokusu.blogspot.com
    Yazan:<>
    canım merhaba…bayıldım bu örtüye…ablanında seninde ellerinize sağlık….off yaa tamda yemekteyiz masası olmuş…güzel kızımız güle güle kullansın canım..
    sanada tşk ederim bana moral verdiğin için…canım daha yerimiz belli değil şu anda zaten beklemedeyiz..çokta ümitlenmiştik olmadı napalım..sağlık olsun…ne yalan söyleyim çokta üzüldüm ve halada gidecek gibi durmuyorum şaşkınım anlıyacağın..
    neyse canım öpüyorum kocaman sevgilerimle..

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu HTML etiket ve tanımlayıcılarını kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>